Het hippe, geraffineerde merk dat talenten onthult
Als u al tot hier bent gekomen, is het waarschijnlijk dat u zich afvraagt wie wij zijn. Ja, bij Tape à l’oeil zijn we open. Dus we zullen u alles vertellen. Het eerste dat u moet weten, is dat we gepassioneerd zijn.
We zijn gepassioneerd door de kracht van het "samen maken" en het is voor ons een eer om u, ons ecosysteem, onze klanten, onze partners, onze medewerkers, onze beïnvloeders, te integreren in de beslissingen die we nemen en in al onze acties. Niets maakt ons bijvoorbeeld blijer dan u in onze kantoren te verwelkomen voor een co-creatieworkshop en met u na te denken over de kleuren van een nieuwe collectie.
Bij ons wordt deze familie het Family Lab genoemd.
Gepassioneerd door onze kernactiviteit : kinderen een vlotte garderobe te bieden, geïnspireerd door de modeshows, maar gemengd met een hip, verfijnd uiterlijk. En omdat we van onze producten houden, maar we nog meer houden van de kinderen die ze dragen, is onze kleding ontworpen om uw kinderen zich op hun gemak te laten voelen.
Vrij om zichzelf te zijn en hun talenten te uiten.
Over talenten gesproken ... Nu moeten we iets heel belangrijks onthullen : Wij ontwikkelen ieders talent om morgen samen vorm te geven. Het stimuleren van talent is een echte bedrijfsmissie geworden.
Het talent van uw kind onthullenBETER DOEN MET MINDER
Omdat we ons bewust zijn van de impact van onze sector, handelen we nederig en gezond, om het beter te doen met minder.
We willen deel uitmaken van de logica van een circulaire economie waarbij elke actie, zelfs een kleine, een plaats krijgt in de levenscyclus van het product. Deze impact is meervoudig: sociaal, ecologisch, economisch en beïnvloedt ons hele ecosysteem: leveranciers, partners, klanten, medewerkers en beïnvloeders.
In elke fase is het mogelijk om te handelen :
Faire mieux avec moins, ça marche aussi pour nos prix
De markt voor Fast Fashion* betekent gewoon onze klanten zo snel mogelijk nieuwe producten ter beschikking stellen. Het is geweldig!
Maar we hebben 50% van onze producten in de uitverkoop moeten doen. We zeiden STOP in januari 2017.
En we besloten om het anders te doen.
We verlagen onze prijzen het hele jaar door en bekorten het aantal dagen met commerciële operaties tot een minimum om kwaliteits MODE te blijven bieden tegen de best mogelijke prijs.
Onze ambitie is om onze klanten te verleiden met royale producten: doordat ze geïnspireerd zijn door de modeshows, hun altijd hippe, verfijnde details, hun kwaliteit en dat alles voor de beste prijs: de prijs van Tape à l’œil.
Omdat we geloven in "everyday fair price" werken we elke dag om meer te bieden met minder!
*fast fashion: snelle mode **everyday fair price: elke dag een eerlijke prijs