Heeft u vragen? We beantwoorden ze voor u!


 

In welke landen is het mogelijk om een bestelling te plaatsen via de e-reservatie service?

Het is mogelijk om producten te reserveren in onze Franse en Belgische winkels.


Is de e-reservatie een betalende serivce?

Deze dienst is volledig gratis en beschikbaar bij reservaties vanaf € 10. Onder dit bedrag is de dienst niet beschikbaar.


Is er een maximaal aantal producten die men kan bestellen via e-reservatie?

Er zijn meerdere voorwaarden aan deze service verbonden:

  • Je moet minder dan 3 lopende e-reservatie bestellingen hebben
  • Je moet minder dan 60 artikelen via e-reservatie hebben
  • Je moet minder dan € 300 aan aankopen via e-reservatie hebben

 


Is deze service beschikbaar in alle Tape à l'oeil winkels?

De e-reservatie is beschikbaar in alle Franse en Belgische winkels.
Een Tape à l'oeil winkel behoudt het recht om deze service tijdelijk op te schorten - met name in drukke periodes - ten einde de beste service in de winkel te garanderen. In dat geval is het onmogelijk om de dienst op onze website te selecteren.


Hoe kan ik de voortgang van mijn e-reservatie volgen?

Bij de registratie van de e-reservatie op onze site, ontvangt u een bevestigingsmail en ziet u de status van uw bestelling in het klantenpaneel:

  • "In voorbereiding" bij de registratie van uw e-reservatie
  • "Verzonden" bij de verzending van uw e-reservatie vanuit het magazijn naar de Tape à l'oeil winkel van uw keuze
  • "Beschikbaar in de winkel" bij de ontvangst van uw e-reservatie in de winkel
  • "Opgehaald" bij de ophaling van de gereserveerde artikels
  • "Geannuleerd" als u uw pakket niet binnen 10 dagen na de ontvangst van uw e-reservatie in de winkel bent komen ophalen

 


Hoe snel ontvang ik de artikels?

Tape à l'oeil bezorgt in 2 tot 3 dagen (5 tot 10 dagen in drukke periodes) - met uitzondering van feestdagen - na de registratie van uw e-reservatie


Over hoeveel tijd beschik ik om mijn pakket in de winkel te komen ophalen?

Zodra uw e-reservatie beschikbaar is in de winkel, informeren we u per mail.
Na de ontvangst van uw artikels in de winkel beschikt u over 10 kalenderdagen om deze te komen ophalen.
Na deze periode vervalt de e-reservatie en zijn uw artikels niet langer gereserveerd voor u.
Bij wijze van uitzondering, tijdens de perioden van privéverkoop en uitverkoop, heeft de klant 5 kalenderdagen vanaf de aankomst van zijn bestelling om zijn pakket in de winkel op te halen


Op welk moment moet ik betalen voor mijn artikels?

U betaalt voor uw bestelling wanneer u deze komt ophalen.


Hoe kan ik mijn pakket komen ophalen in de winkel?

Zodra uw artikels beschikbaar zijn in de winkel, informeren we u per mail. Als u in de winkel bent, wendt u zich tot de kassa en wordt u verder geholpen door onze verkopers.


Kan iemand anders mijn e-reservatie komen ophalen in de winkel?

Ja! Iemand anders kan voor u de artikels komen ophalen... Indien deze persoon over de bevestigingsmail beschikt. Deze persoon dient dan uiteraard de bestelling ter plekke te betalen


Kan ik via een e-reservatie profiteren van de voordelen van de getrouwheidskaart van Tape à l'oeil?

Ja natuurlijk! Alles wat verbonden is aan het getrouwheidsprogramma van Tape à l'oeil - het verkrijgen van de klantenkaart, het verzamelen van punten of het gebruiken van deze punten - kan ter plekke worden uitgevoerd aan de kassa wanneer u uw bestelling komt ophalen.


Zijn er artikels die niet kunnen gereserveerd worden?

Neen, alle artikels op onze website kunnen gereserveerd worden.


Is het mogelijk meerdere e-reservatie bestellingen te plaatsen?

U kan niet meer dan 3 e-reservatie bestellingen hebben op eenzelfde moment.


Hoe kan ik via e-reservatie gekochte artikels retourneren?

U kan de artikels retourneren in de verschillende verkooppunten van Tape à l'oeil.

 
Artikel toegevoegd aan winkelwagen
Zie mijn winkelmandje
 
Om alle klanten tevreden te stellen zijn uw aankopen gelimiteerd tot 30 artikelen gedurende solden.
Maak u geen zorgen, als u meer wenst kan u altijd een tweede bestelling plaatsen !