• Backstage

  • Lifestyle

  • Style @nl

Anders durven doen…

Is het u ooit overkomen, midden in een actie, om abrupt te stoppen en uzezelf af te vragen: ‘maar waarom doe ik dit?’ » ?

author-avatar
Geplaatst door Nicolas de Tape à l'oeil

23 sep 2019

Views Gelezen 26 Keer
0 Opmerkingen

Delen

Ziet u deze bewustwording, deze twijfel die zich nestelt en u destabiliseert?…omdat het antwoord – dat tot nu toe zo duidelijk voor u was – niet « zomaar » tot u komt! ». Ziet u deze vraag met een overtuiging die u tot nu toe zo sterk heeft gemaakt maar nu zijn belofte niet meer nakomt? Als een monument dat lang duurde om te bouwen, maar nu ineenstort om plaats te maken voor een nieuwe speeltuin… maar zonder pijn, zonder spijt, zonder moeite. Als bewijs die dit nu beweert en wie het over enige tijd gaat overnemen en « bekend-is-of » het u in blind vertrouwen zal meenemen…

Nou, zoals we u vóór de zomer hebben verteld, zijn we op dit punt aanbeland bij TAO! We zijn nu hier beland … en we zijn allemaal super opgewonden om deze nieuwe wending aan te gaan die ons een onbekende kalmte zal brengen. Inderdaad, met onze partners en klanten zijn we allemaal erg trots om onze #ORIGINALKIDS, deze talenten te presenteren, en we zijn ook allemaal trots dat we deze prachtige campagnes rond onze producten gerealiseerd hebben…

Maar we DURVEN het nu te doen.

In feite willen we verder gaan in onze aanpak, willen we (volledig) anders durven te zijn, willen we ons losmaken van traditionele normen om onze persoonlijkheid een stap verder te laten gelden… Dus hebben we besloten om twee vliegen in één klap te slaan tussen onze getalenteerde kinderen en klassieke communicatie campagnes. Stop met het maken van opnames zoals alle modemerken, en daarnaast een film te draaien die onze missie belichaamt: « Talenten ontwikkelen om morgen samen vorm te geven ». Stop met het dissociëren van onze aanpak met producten, mode, prijzen… en de ander, het hart, de passie, kortom, wat ons elke dag motiveert om ons werk te doen, om u van mode te voozien waar we van houden. We willen het anders doen, we willen 2 dingen tegelijkertijd doen.

We willen nu een ECHTE ervaring beleven met onze klanten en onze kinderen… een ervaring die raakt aan basisonderwerpen, sociale kwesties, onderwerpen die ons bezighouden of die ons als ouders bezighouden. We vertellen u alles over EDITIE ❤️. Wij in de marketing voelen ons nu klaar... het zijn de anderen die uiteindelijk bang zijn dat we het mis hebben, het risico zien en ons waarschuwen dat we nog steeds moeten zorgen om door te gaan met wat we eerder deden. We realiseren ons dat het niet eenvoudig is om hiermee te breken, maar dit bevestigt onze wil, het versterkt ons in ons verlangen. Hoe meer we worden gewaarschuwd, hoe meer we ervan overtuigd raken dat we op de goede weg zijn.

Hebt u ook dit gevoel? Maar wat een vreugde!!! we willen alleen maar BEDANKT zeggen tegen de sceptici, omdat zij  uiteindelijk ervoor zorgen dat we op ons pad doorgaan!

Dus voor deze editie # 001 durfden we ermee te breken en werden we tegengehouden door de statistiek:

85% van het werk dat onze kinderen over 20 jaar zullen doen, bestaat dan niet meer!

Dus wat moeten we uiteindelijk aan hen doorgeven? Welke vaardigheden hebben de voorkeur? Welke vaardigheden willen we verder ontwikkelen? We hebben nog nooit zoveel over intelligentie gesproken… maar welke intelligentie? En als, uiteindelijk, emotionele intelligentie een van de prioriteiten is voor onze kinderen voor morgen? Kortom, voor deze eerste editie zijn we groen geworden.

We gingen half juli naar de Alpen om iets met 4 kinderen van klanten (en hun moeders!)  te beleven. En om wat foto’s te maken voor onze Winter 2020 collectie en de feestdagen. Het was warm en ze hadden het warm onder hun jassen.. Maar we gaan volledig uit van deze keuze! Een campagneschot in Frankrijk waar we teruggaan naar de bron van basisvaardigheden door gepassioneerde mensen te ontmoeten zoals Thomas, Pascal of Brice… en we durfden uit onze comfortzone te stappen om naar 2000m te klimmen en een uniek moment te beleven en onszelf af te sluiten.

We hopen dat u deze editie # 001 leuk zult vinden.

Bedankt voor uw reactie!

Ze is vanaf nu in afwachting van een moderator.

Tot binnenkort!
uw opmerkingen