Kies een categorie

Account

  • Hoe maak ik een account aan?

    Klik op het pictogram 'mijn account' in de rechterbovenhoek om een account aan te maken. Maak een account aan door uw e-mailadres in te voeren. Klik om aan te geven of u al dan niet een klantenkaart hebt (het loyaliteitsnummer staat onderaan uw kassabon; als u deze op onze website hebt gekocht, hebben wij u een e-mail met uw inloggegevens gestuurd). Vul de velden in en maak uw account aan Als u problemen ondervindt, staat onze klantenservice klaar om u te helpen. Klik daarvoor hier:  https://www.t-a-o.be/nl/contact

  • Ik wil mijn persoonlijke gegevens wijzigen, hoe doe ik dat?

    Om uw gegevens te wijzigen, logt u in op uw klantaccount en klikt u op het tabblad 'mijn persoonlijke gegevens'.
    Als u wijzigingen m.b.t. uw kinderen wilt aanbrengen, neem dan contact op met de klantenservice door hier te klikken:  https://www.t-a-o.be/nl/contact

  • Waar kan ik mijn wachtwoord vinden?

    Ga hiervoor naar het gedeelte "Mijn account" van de site, voer uw e-mailadres in en klik op "wachtwoord vergeten" om het te verkrijgen.

  • Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat moet ik doen?

    Na registratie op de site kunt u met uw e-mail inloggen op uw account. Uw wachtwoord staat in de welkomstmail die u is toegestuurd. Als u zich online bij ons programma hebt aangesloten, vindt u uw kaartnummer in uw loyaliteitszone en in de e-mail die u na uw aanmelding ontvangt. Als u zich in de winkel hebt ingeschreven, staat uw nummer op het kaartje dat u hebt gekregen. We kunnen het ook terugsturen. Ga hiervoor naar het gedeelte "Mijn account" van de site, voer uw e-mailadres in en klik op wachtwoord vergeten. U ontvangt dan een nieuw wachtwoord.

  • Hoe schrijf ik me in/uit voor de Tape à l'oeil nieuwsbrief?

    Om u in te schrijven voor onze nieuwsbrief kunt u uw e-mailadres invullen in het formulier rechtsonder op onze website. Bij het aanmaken van uw account kunt u ook aangeven of u al dan niet in onze nieuwsbrief wilt worden opgenomen. Om u af te melden gaat u naar een van onze nieuwsbrieven en klikt u onderaan op "afmelden".

LOYALITEITSPROGRAMMA

  • Hoe maak ik een account aan?

    Klik op het pictogram 'mijn account' in de rechterbovenhoek om bij uw profiel te komen. Klik vervolgens op 'Ik word lid' om uw virtuele klantenkaart met één klik toe te voegen aan uw winkelmandje. Als u problemen ondervindt, staat onze klantenservice klaar om u te helpen. Klik daarvoor hier: https://www.t-a-o.be/nl/contact

  • Wat zijn de loyaliteitsvoordelen?

  • Hoe koppel ik mijn kaart aan de MyTAO-toepassing?

    De klantenkaart is een gedematerialiseerde kaart. Als u het in een winkel heeft gekocht, staat het nummer onderaan uw kassabon. Als u het op onze website hebt gekocht, heeft u een e-mail met uw inloggegevens ontvangen.

    BEWAAR UW KLANTENKAART OP UW MOBIELE TELEFOON MET MyTAO

    #1 Ik download de app

    Op de iPhone

    Op Android

    #2 Ik vind mijn loyaliteitsnummeronderaan mijn bonnen of bovenaan mijn e-mails

    #3 Ik registreer mijn loyaliteitsnummerdoor het scannen van de barcode of door het invoeren van dit nummer

  • Hoe lang zijn mijn loyaliteitsaanbiedingen geldig?

    De verjaardagsaanbieding is geldig gedurende 30 dagen voor de verjaardag van het kind en 14 dagen erna, en de loyaliteitsbon van €10 is geldig gedurende 2 maanden vanaf de start van de aanbieding.

  • Hoe gebruik ik mijn aanbiedingen?

    Deze kunnen worden gebruikt in de winkel of op T-A-O.COM. In de winkel hoeft u alleen de aanbieding aan te geven die van uw ticket moet worden afgetrokken. Op het web hoeft u alleen maar de aanbieding aan te vinken die u wilt gebruiken bij het bevestigen van uw winkelmandje.

  • Kunnen loyaliteitsvoordelen worden gecombineerd met lopende aanbiedingen?

    Alle loyaliteitsvoordelen zijn combineerbaar met al onze commerciële acties.

  • Kunnen loyaliteitsvoordelen worden gecombineerd?

    De loyaliteitsaanbiedingen (€ 5 en € 10) kunnen met elkaar worden gecombineerd

  • Ik heb mijn loyaliteitscheque niet ontvangen, wat moet ik doen?

    U ontvangt een loyaliteitscheque zodra u 15 punten hebt bereikt. Als u producten hebt geretourneerd, worden de punten die het aankoopbedrag vertegenwoordigen van uw saldo afgetrokken. Als u geen retourzending hebt gedaan en een saldo van 15 punten hebt, neem dan contact met ons op door hier te klikken: https://www.t-a-o.be/nl/contact

  • Mijn loyaliteitscheque werkt niet, wat kan ik doen?

    De loyaliteitsbon is zichtbaar onderaan uw winkelmandje; u hoeft alleen maar uw voordeel van € 5 of € 10 aan te kruisen. Als dit niet werkt kunt u contact opnemen met onze klantenservice door hier te klikken: https://www.t-a-o.be/nl/contact

  • Kan mijn klantenkaart worden gebruikt in winkels en op www.t-a-o.be?

    Uw kaart kan worden gebruikt voor alle aankopen in de winkel en op T-A-O.be. De klantenkaart is een gedematerialiseerde kaart. U moet hem downloaden in de MYTAO-app door uw gebruikersnaam en wachtwoord te registreren of door de streepjescode te scannen die u per e-mail hebt ontvangen of die u op de kassabon bij de aankoop van de kaart hebt gekregen. Om van uw voordelen te profiteren, kunt u uw inloggegevens invoeren bij uw bestelling op T-A-O.be of de code laten zien die bij de kassa wordt gescand tijdens het winkelen.

  • Kan mijn kaart in andere winkels worden gebruikt?

    De Tape à l’œil-kaart kan worden gebruikt in al onze TAO-winkels en op t-a-o.be.

  • Het lukt me niet om de verjaardagen van mijn kinderen te veranderen

    Na registratie op uw klantpagina, kunnen deze alleen nog worden gewijzigd door onze winkelteams of door contact op te nemen met onze klantenservice door hier te klikken: https://www.t-a-o.be/nl/contact

  • Hoe zeg ik mijn lidmaatschap op?

    Indien u wenst te annuleren, gelieve dit te melden in de winkel of via ons contactformulier.

RUILEN EN RETOURNEREN

  • Hoe retourneer of ruil ik een artikel?

    Gedurende het hele seizoen, tot de laatste dag van de uitverkoop, vergoeden wij de artikelen van het lopende seizoen, mits deze nog gelabeld, ongedragen en ongewassen zijn.

    De gemakkelijkste manier om een product te retourneren is door naar een van onze winkels te gaan!
    We nemen namelijk uw producten het hele seizoen terug in uw dichtstbijzijnde winkel. Uw producten moeten voldoen aan de retourvoorwaarden en vergezeld gaan van een aankoopbewijs (kassabon of factuur).
    /!\ De producten uit de categorieën 'Alleen web', 'Oude collecties', 'Outlet' en 'Goede deal' kunnen niet geruild of terugbetaald worden in de winkel maar kunnen enkel teruggebracht worden naar het magazijn.

    Wilt u artikelen van uw Mondial Relay-bestelling terugsturen via een afhaalpunt?
    Ga naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt met uw 'gelabelde' product, in de originele verpakking (of ten minste in een kartonnen doos of bubbeltjesenvelop) en vergezeld van het naar behoren ingevulde retourformulier (klik hier)(verplicht voor een gratis retourneren). Uw terugbetaling vindt plaats binnen enkele dagen na ontvangst van uw pakket in ons magazijn.

    Wilt u artikelen uit uw La Poste-bestelling retourneren via La Poste?
    Stuur de producten in hun oorspronkelijke verpakking samen met de naar behoren ingevulde retourbon terug naar het volgende adres:
    DC1 Geodis - Retour Web TAO - Parc des industries Artois-Flandres - 450 rue de Bruxelles 62138 DOUVRIN - FRANKRIJK
    De verzendkosten zijn voor uw rekening. Uw terugbetaling vindt plaats binnen enkele dagen na ontvangst van uw pakket in ons magazijn.

    In de winkel betaalde aankopen/bestellingen kunnen niet via Mondial Relay of la Poste worden geruild. Voor een retour of omruiling dient u naar de winkel te gaan.

  • Hoe krijg ik mijn geld terug?

    U heeft een retourzending gedaan en wacht op terugbetaling.

    Als u uw bestelling heeft betaald:

    • per creditkaart, dan wordt de terugbetaling rechtstreeks overgemaakt op de bankrekening die voor de betaling is gebruikt, binnen een week na ontvangst van uw retourzending in het magazijn.
    • via PayPal, dan wordt de terugbetaling rechtstreeks gestort op de PayPal-rekening die voor de betaling is gebruikt, binnen een week na ontvangst van uw retourzending in het magazijn.
    • In het geval van een logocadeaukaart vindt de terugbetaling plaats in de vorm van een tegoedbon, die op uw TAO-account wordt bijgeschreven.  
    • Bij betaling met een promocode, neem contact op met de klantenservice om een promocode aan te maken ter hoogte van het bedrag van de retourzending, door hier te klikken: https://www.t-a-o.be/nl/contact

    Producten die op andere websites dan Tape à l'oeil zijn gekocht, worden niet teruggenomen. Uw retourzendingen en terugbetalingen moeten gebeuren via het platform waarop u besteld heeft.

LEVERING

  • Wat zijn de leveringsmethoden en -tarieven?

  • Hoe lang duurt het om mijn bestelling te leveren?

  • Kan ik mijn bestelling in het buitenland laten bezorgen?

  • Hoe kan ik mijn bestelling laten bezorgen bij een afhaalpunt?

    Wanneer u uw bestelling plaatst, selecteert u simpelweg 'levering op afhaalpunt' en vervolgens het afhaalpunt uit de lijst van beschikbare afhaalpunten bij u in de buurt.
    U ontvangt automatisch een e-mail zodra uw pakket is verzonden en beschikbaar is.
    Uw pakket blijft 8 dagen beschikbaar op het afhaalpunt.
    Aan het einde van deze periode wordt uw pakket naar ons teruggestuurd. Als u uw bestelling heeft geplaatst, kunt u het gekozen afleverpunt niet meer wijzigen.

  • Hoe kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel?

    Wanneer u uw bestelling plaatst, kiest u simpelweg de dichtstbijzijnde winkel voor levering.
    Dit is gratis vanaf 10 euro.
    Tijdens bepaalde acties is het mogelijk dat levering in de winkel niet als optie wordt aangeboden.
    Om de status van uw bestelling te controleren, gaat u naar uw klantpagina en vervolgens naar 'Bestelling'.
    Zodra wij uw pakket in de winkel ontvangen, krijgt u automatisch bericht per e-mail. Uw pakket blijft 10 dagen ter beschikking in de winkel.

  • Hoe kan ik zorgen dat de bestelling aan huis wordt bezorgd?

    Wanneer u uw bestelling plaatst, hoeft u alleen 'Levering aan huis' te selecteren. Ontvangt per e-mail een traceringscode waarmee u de voortgang van uw pakket op de website van Colissimo kunt volgen. Let op: zodra de bestelling is geplaatst, kunt u het afleveradres niet meer wijzigen. Controleer of het adres op uw account actueel en volledig is.

BESTELLING

  • Hoe kan ik zeker zijn van de juiste maat?

    Ga naar een productblad, en klik daarboven op de rubriek "Maattabel". Zo vindt u in één oogopslag de juiste maat voor uw kind.

  • Mijn artikel is niet beschikbaar, komt het weer terug op voorraad?

    Om u volledig tevreden te stellen, vernieuwen wij voortdurend onze collecties trendy producten. Elke week komen er nieuwe producten bij, in de winkels en op de website. Deze specifieke producten blijven ongeveer 4 weken online, in tegenstelling tot de basisitems die het hele seizoen door worden aangevuld.

  • Hoe bestel ik een cadeau?

    Onderaan uw winkelmandje klikt u op 'Ik voeg een geschenkdoos toe aan mijn bestelling'. Selecteer vervolgens uw geschenkdoos, waarna u een tekstvak krijgt om een opmerking achter te laten. Wij sturen het cadeau naar het opgegeven adres.

  • Kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?

    Zodra uw bestelling is goedgekeurd, is het niet meer mogelijk deze te annuleren of te wijzigen. U kunt ongewenste artikelen naar ons terugsturen. Om de voorwaarden van het retourbeleid te raadplegen, klikt u hier: https://www.t-a-o.be/nl/echange

Betaling

  • Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

    U kunt op verschillende manieren betalen. U kunt uw bestelling betalen:

    • Met een creditcard (CB, VISA, Mastercard)*
    • Via PayPal*
    • Met een cadeaubon van Tape à l'oeil*
    • Met een in de winkel afgegeven tegoedbon, mits deze op uw klantaccount is geregistreerd.

    *bij een bestelling van minimaal 1 euro.

  • Kan ik veilig betalen (3DSecure)?

    Wij hebben een systeem opgezet dat u een veilige betaling garandeert. Het SSL-coderingssysteem beschermt gegevens met betrekking tot betaalmethoden. Om de veiligheid van uw gegevens te versterken, hebben we 3DSecure opgezet, waarmee u per sms een code ontvangt die u bij de betaling moet invoeren om uw bestelling te bevestigen. Deze code wordt verstuurd door de bank. Als u onlangs uw telefoonnummer hebt gewijzigd, vergeet dan niet uw bank te informeren.

  • Wanneer wordt het bedrag van mijn bankrekening afgeschreven?

    Het bedrag wordt van uw rekening afgeschreven zodra uw bestelling is verzonden.

  • Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?

    U heeft een promotiecode ontvangen en wenst er gebruik van te maken. Dat is heel eenvoudig: u hoeft deze code alleen maar in te voeren in het daarvoor bestemde gedeelte 'Promocode' op het overzicht van uw bestelling, voordat u de betaling bevestigt. Zo kunt u profiteren van een korting op het totale bedrag van uw aankoop. Per bestelling kan slechts één promotiecode worden ingevoerd. De promotiecode kan worden gecombineerd met alle lopende loyaliteits- en commerciële aanbiedingen.

    Let op: deze code is eenmalig en moet helemaal aan het einde van uw bestelling worden ingevoerd, anders wordt hij geannuleerd!

CADEAUKAART

  • Waar kan ik een cadeaukaart kopen?

    In al onze TAO-winkels

  • Hoe kan ik mijn cadeaukaartgegevens bekijken?

    Door te klikken op het cadeaukaartpictogram onderaan onze website, vervolgens voert u uw cadeaukaartnummer om het saldo te raadplegen

  • Waar kan ik mijn cadeaukaart gebruiken?

    Waar kan ik mijn cadeaukaart gebruiken?

PRODUCT

  • Hoe kan ik een product in de winkel reserveren?

    De e-click service is beschikbaar in de winkel. Met ons team, zult u in staat zijn om te bestellen op het web in de winkel (service niet beschikbaar tijdens particuliere verkoop, sale en Original Days). De producten worden dan naar de winkel gestuurd.

  • Wanneer ontvang ik mijn product als ik heb gereserveerd?

    De levertijd is dezelfde als voor een webbestelling, namelijk 2 tot 6 werkdagen.

  • Wanneer moet ik een in de winkel gereserveerd product betalen?

    De betaling vindt plaats bij ontvangst van de bestelling in de winkel. Als u van gedachten verandert, of als een item ontbreekt, betaalt u alleen voor de items die u wilt.

  • Hoe kan ik feedback geven over een product?

    Op elke productpagina kunt u klikken op het tabblad "Geef uw mening". U kunt ook uw mening achterlaten via onze sociale netwerken.

  • Hoe kan ik informatie krijgen over nieuwe producten?

    Het is heel eenvoudig! Meld u simpelweg aan voor de nieuwsbrief op onze website en u ontvangt een voorproefje van alle nieuwtjes van Tape à l'oeil: nieuwe mode, onze promoties en onze My TAO Community-aanbiedingen. De laatste nieuwtjes vindt u op https://www.t-a-o.be/nl/nouveautes.
    Wij nodigen u ook uit om onze Facebook- en Instagram-accounts te volgen om op de hoogte te blijven van al het nieuws.

ANDERE VRAGEN

  • Hoe vind ik de dichtstbijzijnde winkel?

  • Hoe kan ik solliciteren naar een baan bij TAO KIDS?

  • Hoe kan ik mijn kind laten deelnemen aan de opvallende reclamecampagnes?

    Wil uw kind meedoen aan de opvallende reclamecampagnes? Schrijf u dus in op onze Facebook- of Instagram-accounts en wanneer er oproepen voor sollicitaties uitgaan, leest u gewoon de instructies! Makkelijk hè 😉 Blijf op de hoogte en tot ziens!

    Het Casting-team.

  • Hoe wordt u blogger voor Tape à l'oeil?

    U kunt contact met ons opnemen via ons Instagram-account @tapealoeil of per e-mail op [email protected]

  • Hoe ontvang ik reclamesets?

    Helaas hebben we geen promotieartikelen of weggeefpakketjes om u toe te sturen. De enige verzoeken om donaties die wij serieus in overweging kunnen nemen, zijn die welke betrekking hebben op kinderen in kwetsbare situaties. U vindt alle informatie en contactpersonen op deze pagina: https://www.t-a-o.be/nl/fondation

Artikel toegevoegd aan winkelwagen
Zie mijn winkelmandje
 
Om alle klanten tevreden te stellen zijn uw aankopen gelimiteerd tot 30 artikelen gedurende solden.
Maak u geen zorgen, als u meer wenst kan u altijd een tweede bestelling plaatsen !