TOP 5

    • Ik wil een bestelling plaatsen op T-A-O.be

    • Hoe word ik op de hoogte gehouden van nieuwigheden ?

      U kan zich via onze website abonneren op onze nieuwsbrief om altijd als eerste op het hoogte te zijn van alle nieuwigheden : fashion-nieuws, onze promoties en aanbiedingen van de My TAO Community. U vindt het laatste nieuws ook op t-a-o.be/nl/nieuwigheden. Daarnaast kan u ons ook altijd volgen op Facebook en Pinterest om op de hoogte te blijven van alle nieuwtjes : meer dan 100 per week!

    • Vind ik dezelfde producten in de winkel als op www.t-a-o.be?

      Op de website vindt u de meerderheid van de collectie die in de winkel ligt. Daarnaast is het ook mogelijk dat, in functie van de beschikbaarheid van voorraad, u online een artikel vindt dat niet meer beschikbaar is in uw winkel.

    • Hoe ben ik zeker van de juiste maat?

      Ga naar het productfiche, waar u onderaan kan klikken op de rubriek ‘Maattabel’. Daar ziet u in één oogopslag meteen de juiste maat voor uw kind.

    • Mijn artikel is niet beschikbaar, komt dit nog terug?

      Om u tevreden te stellen vernieuwen we continue onze collectie trendartikels. Elke week komen er nieuwigheden toe in onze winkels en op de website. Deze specifieke producten blijven ongeveer 4 weken online staan, in tegenstelling tot de basics die heel het seizoen te bestellen zijn.

    • Kan ik een papieren catalogus ontvangen?

      Om kort op de bal te kunnen spelen, is de collectie van Tape à l’oeil continue in vernieuwing. Daardoor kunnen we geen papieren catalogus aanbieden. U kunt echter surfen naar T-A-O.be of u wenden tot een van onze winkels om onze collectie en de wekelijkse nieuwigheden te ontdekken. Via de lookbooks op onze website krijgt u een overzicht van onze producten.

    • Wat zijn de betaalmogelijkheden?

      We bieden u verschillende betaalmogelijkheden aan. U kunt betalen:
      • met een bankkaart (Bancontact, VISA, Mastercard, voor een minimumbedrag van 1€)
      • met PayPal (voor een minimumbedrag van 1€)
      • met een promocode
      Momenteel is het niet mogelijk per overschrijving te betalen.

    • Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

      U kunt op meerdere manieren uw bestelling plaatsen:
      • via een computer of tablet op www.t-a-o.be
      • via uw smartphone en de mobiele website www.t-a-o.be of door de gratis MYTAO applicatie te downloaden in de Apple Store of Android Market.
      • Ook in de winkel kan u producten bestellen die niet beschikbaar zijn, met hulp van onze adviseurs. Dit is niet mogelijk tijdens de Solden, Original Days en Ventes Privées.

    • Kan ik veilig betalen (3dsecure)?

      We hebben een systeem ontwikkeld dat een veilige betaling garandeert. De SSL-encryptie beschermt uw betalingsgegevens. Om de veiligheid nog verder te verbeteren, gebruiken we 3Dsecure waarbij u een sms kan ontvangen om uw bestelling te valideren. Deze code wordt u toegestuurd door de bank. Als u recent van telefoonnummer bent veranderd, moet u uw bank hierover inlichten.

    • Op welk moment gaat het bedrag van mijn rekening?

      Het bedrag gaat binnen 24u na de validering van uw bestelling van uw rekening.

    • Hoe kan ik mijn promocode gebruiken?

      U hebt een promocode en wilt hier graag gebruik van maken. Dat kan erg makkelijk: u moet enkel de code invullen op het overzicht van uw bestelling vlak voor u gaat betalen, in de zone “promo code”. U krijgt dan een korting op het totale bedrag van uw bestelling. Het is niet mogelijk meer dan één promocode per bestelling in te voeren. De promocode is geldig in combinatie met elke ander commerciële of loyaliteits-aanbieding.

    • Mijn promocode werkt niet, hoe komt dit?

      Uw code is ongeldig. Dit kan meerdere oorzaken hebben:
      • Uw code is vervallen
      • Een spatie voor of na het invoeren van de code kan genoeg zijn voor het systeem om de code niet te herkennen.
      • Uw code is niet geldig op de geselecteerde producten (soms is een code voorbehouden voor een bepaalde categorie producten)
      • Aarzel niet om de code nog een keer in te voeren
      • Als het probleem zich blijft voordoen, kan u ons altijd contacteren via het contactformulier.

    • Hoe kan ik een cadeau bestellen?

      In uw winkelwagen klikt u op “Is dit een cadeau?”. Op deze pagina is er ruimte om een tekstje in te voeren die de persoon die het pakket ontvangt te zien krijgt. In de volgende stap moet u aangeven naar welk adres het cadeau verstuurd wordt. We garanderen dat het cadeau geleverd wordt zonder prijs.

    • Wat zijn de bezorgmogelijkheden en tarieven?

      Vind alles over de bezorging op https://www.t-a-o.be/nl/levering

    Indien u geen antwoord heeft gevonden op uw vraag, kan u ons altijd contacteren via: https://www.t-a-o.be/nl/klantendienst

    • IK HEB AL EEN BESTELLING GEPLAATST BIJ T.A.O.BE

    • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

      Een bestelling die geplaatst is, kan niet meer geannuleerd worden. Als de bestelling niet helemaal is wat u verwacht had, dan kan u het pakket uiteraard teruggeven: in de winkel, op een afhaalpunt of via de post.

    • Hoe wijzig ik een bestelling?

      Om de levering zo snel mogelijk te laten verlopen, beginnen wij met de verwerking van de bestelling zodra u betaalt. Het is bijgevolg niet mogelijk om nog iets aan te passen. Er kan geen artikel meer toegevoegd worden, er kan geen geschenk meer van gemaakt worden en ook het adres of de boodschap kan niet meer worden aangepast.

    • Is mijn bestelling correct geregistreerd?

      U ontvangt onmiddellijk na het plaatsen van de bestelling een bevestigings-e-mail. Heel soms is het mogelijk dat deze bevestiging wat op zich laat wachten, maar dat zal niet langer dan 24 uur duren. Check zeker ook bij uw ongewenste berichten. Bij twijfels, ga naar "Mijn account" om uw bestellingen te bekijken.

    • Hoe krijg ik ontbrekende artikels terugbetaald?

      Als u betaald heeft met:
      • bancontact, dan wordt het geld meteen terugbetaald op de bankrekening die voor de bestelling gebruikt werd
      • een geschenkkaart, dan wordt er binnen maximaal 7 werkdagen contact met u opgenomen om af te spreken naar welk adres we een nieuwe geschenkkaart mogen verzenden.
      • een promotiecode, dan krijgt u een nieuwe code via het e-mailadres dat voor de bestelling gebruikt werd

    • Er ontbreken artikels uit mijn bestelling. Wat moet ik doen?

      Laat ons dat weten via het contactformulier en vermeld de volgende gegevens: de referentie en/of de productnaam, de maat en de kleur.

    Indien u geen antwoord heeft gevonden op uw vraag, kan u ons altijd contacteren via: https://www.t-a-o.be/nl/klantendienst

    • Mijn online account

    • Hoe kan ik een account aanmaken ?

      Om een account aan te maken surft u naar https://www.t-a-o.be/nl/login en klikt u op « Schrijf me in » om het informatieformulier in te vullen. Gelieve met voorzorg een wachtwoord te kiezen om in te loggen op de site. Eens ingelogd is het mogelijk om rechtstreeks informatie toe te voegen, aan te passen of te verwijderen. Als u een My TAO Community kaart gekocht heeft in een winkel, volstaat het om het kaartnummer en uw familienaam in te vullen in het veld « Ik heb een clubkaart gekocht in een winkel en heb nog geen account ».

    • Ik wil mijn persoonlijke gegevens aanpassen, hoe kan ik dat doen?

      Om uw gegevens aan te passen logt u in op uw account en klikt u op “Hallo klant” en vervolgens op “Mijn persoonlijke gegevens”. De enige informatie die u niet kan aanpassen zijn de voornamen, namen en geboortedata van uw kinderen.

    • Hoe kan ik mijn klantenkaart verbinden met mijn online account?

      Als u een My TAO Community kaart gekocht heeft in een winkel, volstaat het om het kaartnummer en uw familienaam in te vullen in het veld « Ik heb een clubkaart gekocht in een winkel en heb nog geen account » op https://www.t-a-o.be/nl/login

    • Waar kan ik mijn wachtwoord terugvinden?

      Om uw wachtwoord te herstellen gaat u naar de “ My Tao Community”, vult u uw e-mailadres in en klikt u op ‘wachtwoord vergeten’.

    • Ik ben mijn gegevens kwijt, wat nu?

      Nadat u uzelf heeft ingeschreven op de site, ontvangt u een e-mail. U vindt uw wachtwoord terug in deze welkomstmail. Als u zich online heeft aangemeld, vindt u uw kaartnummer in uw klantenpaneel en in de mail die u bij uw inschrijving heeft ontvangen. Als u zich in de winkel heeft aangemeld, vindt u uw kaartnummer op de achterkant van uw kaart. We kunnen deze ook naar u terugsturen. Om uw wachtwoord te herstellen gaat u naar de “ My Tao Community”, vult u uw e-mailadres in en klikt u op ‘wachtwoord vergeten’. Dan ontvangt u een nieuw wachtwoord.

    • Hoe kan ik me aanmelden/uitschrijven voor de Tape à l’ œil nieuwsbrief?

      Om u aan te melden voor onze nieuwsbrief, kan u uw e-mailadres invullen in het formulier rechtsonder op onze site. Als u een account aanmaakt kan u kiezen of u zich wilt abonneren op de nieuwsbrief. Als u wilt uitschrijven, klikt u onderaan in een van de mails die u van ons heeft ontvangen op “Uitschrijven”.

    Indien u geen antwoord heeft gevonden op uw vraag, kan u ons altijd contacteren via: https://www.t-a-o.be/nl/serviceclient

    • Levering

    • Wat zijn de leveringsmogelijkheden en kosten ?

      Vind onze tarieven op https://www.t-a-o.be/nl/levering

    • Hoelang duurt het om mijn bestelling te leveren ?

      We leveren in België 2 tot 5 werkdagen. Een bestelling geplaatst voor 11u30 van maandag tot vrijdag wordt diezelfde dag nog verwerkt.

    • Leveren jullie in het buitenland?

      We leveren overal ter wereld. De kosten hangen af van het land van bestemming. U vindt de kosten per bestemming op https://www.t-a-o.be/nl/levering

    • Hoe gebeurt de levering in een afhaalpunt van Point Relais?

      Bij het afwerken van uw bestelling kan u een afhaalpunt als bezorgmethode kiezen en een punt selecteren uit een lijst van adressen in uw buurt.
      Om uw pakket te volgen ontvangt u een e-mail met een volgnummer, die u kunt gebruiken op de site van Mondial Relay.
      Bij de ontvangst van uw pakket ontvangt u een bevestigingsmail.
      Zodra uw bestelling verwerkt is, kunt u het afhaalpunt niet meer wijzigen.
      Als u het pakket na 10 werkdagen nog niet ontvangen heeft, kunt u contact opnemen met de bezorgdienst via http://www.mondialrelay.be/fr-be/vos-questions/

    • Hoe gebeurt de levering in een winkel?

      Bij het afwerken van uw bestelling kan u een winkel als bezorgmethode kiezen en een winkel selecteren uit een lijst van adressen in uw buurt.
      Sta uw winkel er niet tussen? Deze wordt misschien net veranderd, probeer binnen enkele dagen nog eens. Tijdens sommige promoties is levering in een winkel niet mogelijk.
      Via uw klantenpaneel kan u de status van uw bestelling volgen.
      Bij ontvangst van uw pakket ontvangt u een mail en/of sms en/of telefoon om de goede ontvangst te bevestigen.
      Als u het pakket na 10 dagen nog niet ontvangen heeft, kan u contact opnemen met uw winkel voor bijkomende informatie. U vindt de contactgegevens van uw winkel op https://www.t-a-o.be/nl/store-finder.

    • Hoe gebeurt de levering aan huis?

      Bij het afwerken van uw bestelling kan u een levering aan huis als bezorgmethode kiezen.
      Om uw pakket te volgen ontvangt u een e-mail met een volgnummer, die u kan gebruiken op de site van de Post.
      Bij de ontvangst van uw pakket ontvangt u een bevestigingsmail.
      Zodra uw bestelling verwerkt is kan u het bezorgadres niet meer wijzigen.
      Als u het pakket na 10 werkdagen nog niet ontvangen heeft, kan u contact opnemen met de bezorgdienst voor bijkomende informatie.

    Indien u geen antwoord heeft gevonden op uw vraag, kan u ons altijd contacteren via: https://www.t-a-o.be/nl/serviceclient

    • Ruiling/retour

    • Hoe ruil of retourneer ik een artikel?

      Vind alle informatie over ruilen en retourneren op https://www.t-a-o.be/nl/ruiling

    • Hoe vindt terugbetaling plaats?

      U hebt een artikel geretourneerd of heeft een artikel niet ontvangen en u wacht op terugbetaling. Als u heeft betaald:
      • via overboeking, wordt de terugbetaling, na ontvangst van de producten, direct overgemaakt naar de bankrekening die gebruikt is ten tijde van de bestelling.
      • via Paypal, wordt de terugbetaling, na ontvangst van de producten, direct overgemaakt naar de PayPal-rekening die gebruikt is ten tijde van de bestelling.
      • met een cadeaukaart, wordt er binnen maximaal zeven werkdagen contact met u opgenomen om het postadres te bevestigen waar we de cadeaukaart, na ontvangst van de producten, opnieuw naartoe kunnen sturen. Voor een terugbetaling van minder dan € 10, sturen wij een code die alleen geldig is op t-a-o.com naar het mailadres dat gebruikt is ten tijde van de bestelling.
      • met een kortingscode, wordt u deze, na ontvangst van de producten, opnieuw toegestuurd op het mailadres dat gebruikt is ten tijde van de bestelling.
      Producten die op Amazon gekocht zijn kunnen niet geretourneerd worden in onze Tape à l’œil-winkels. Het retourneren van producten gekocht op Amazon doet u middels een retourbestelling via uw Amazon-account.
      Producten die gekocht zijn op de site van 3suisses worden niet geaccepteerd.

    Indien u geen antwoord heeft gevonden op uw vraag, kan u ons altijd contacteren via: https://www.t-a-o.be/nl/serviceclient

Close

Artikel toegevoegd aan winkelwagen

Verder winkelen Zie mijn winkelmandje

 

Als u verder navigeert op deze site, accepteert u het gebruik van cookies. U kunt doelgerichte aanbiedingen krijgen, die aangepast zijn aan uw interesses en er worden bezoekstatistieken bijgehouden.